مدیریت بازاریابی و فروش

در کلیّت امر برای گفتگوی هدفمند در بازاریابی، لازم است این ۴ مرحله ی اصلی را به انجام رسانیم:

۱- معرفی

۲- ایجاد انگیزه

۳- بیان نکات مثبت

۴- جمع بندی و نتیجه گیری

فروش انتهایی ترین بخش از فرایند بازاریابی است که در عین حال، آغازگر یک رابطه بلندمدت با مشتریان نیز می باشد.

همانطور که در بازاریابی، شناسایی نیازهای آشکار و پنهان مشتری در انتخاب صحیح محصول (کالا/خدمات) برای راهنمایی و هدایت مشتریان مهم است؛ در فروشندگی نیز درک خواسته های مشتری، همراهی و صداقت با مشتری برای کسب اعتماد مشتریان و ایجاد وفاداری در مشتریان حائز اهمیت است.

از جمله روش های روز بازاریابی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی است؛ که با سطوح وسیع تری از جوامع (ملی و بین المللی) در ارتباط بوده و با وجود امکانات دسترسی سریع تر، هزینه های بسیار کمتر و برنامه ریزی بلندمدت و هدفمندتر برای مخاطبان خود مواجه هستیم.

با شناخت تکنیک ها و کسب مهارتهای بازاریابی دیجیتال، به سهولت میتوان جامعه کثیری از مشتریان را مدیریت کرد و اهداف بلندمدتی در حوزه بازاریابی و فروش تبیین و تدوین نمود.

از جمله استراتژی های روز در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی، تولید محتوا است که با نام اختصاری تروبا به شما معرفی می نماییم.

تروبا با توجه به زمینه فعالیت و کسب و کار شما و بر اساس نیازهای مشتریان تان در فضای وب اقدام به تولید محتوا می‌کند. این محتوا شامل متن، تصویر، عکس، ویدئو، اینفوگرافی و کاریکاتور نیز می‌شوند.